Nog 1 nachtje!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Ilse Verstappen - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Ilse Verstappen - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje!!

Door: Ilse Verstappen

Blijf op de hoogte en volg Ilse

16 Maart 2005 | Suriname, Paramaribo

Hallo Allemaal!!

Morgen is het dan eindelijk zover....komt er eindelijk een einde aan al die voorbereidingen (en stomme tentamens -->ik kan geen breuk meer zien!) en kan ik lekker zorgeloos het vliegtuig in stappen.

Ik wil jullie even allemaal heel hartelijk bedanken voor de lieve kaartjes, cadeau'tjes, telefoontjes en bezoekjes!
Kei lief!
Ik hou jullie op de hoogte (voor zover dat mogelijk is, aangezien ze in de binnenlanden geen internet hebben).
Dus..
Tot daarna!

Groetjes Ilse

  • 16 Maart 2005 - 15:23

    Paul:

    Hey Ilse,

    tuurlijk wist ik dat jij meneer van de Laar was...haha!

    Prettige vlucht en tot zaterdag!

  • 16 Maart 2005 - 17:40

    Monique:

    Hee ilse, veel leesplezier!! we zullen je missen
    dikke kus van Ronald en Monique

  • 16 Maart 2005 - 17:45

    Monique:

    hee ilse volgens mij heb ik dom gedaan en mijn mailadres(moniqueje_habraken@hotmail.com) verwijderd of iets, maar dat meen ik niet hoor.....
    nou ja weer een bericht erbij he!
    xx monique

  • 16 Maart 2005 - 19:02

    Kariene:

    Goede reis en héééééééééél veel plezier hè!

    Kus, Kariene

  • 17 Maart 2005 - 15:36

    Jojanneke:

    Haai Ilse!

    Nu ik dit typ zit jij waarschijnlijk in het vliegtuig. Ik ben echt jaloers op jou!
    Ik heb vandaag kennis gemaakt op mn nieuwe stage! Lijkt me wel leuk maar ik denk dat de surinamertjes die jij in de klas krijgt toch aardiger zijn! De oudste uit mijn klas (ruim 18) zei tegen mij dat ie dacht dat ik overspannen weg zou gaan daar! Dat belooft veel goeds, maar ach t zal allemaal wel meevallen.
    Ik wens jou in ieder geval heel veel plezier daar! Er is hier nog niet veel spannends gebeurt maar je bent ook pas een halve dag weg dus dat is ook niet zo raar.
    Heel veel succes!

    Groetjes Jojanneke.

  • 17 Maart 2005 - 16:13

    Lieke R:

    hey Ilse
    Je bent nu onderweg naar Suriname.. spannend!! Ik hoop dat de vlucht goed is verlopen. Nou heel veel plezier! xxxx Lieke

  • 17 Maart 2005 - 16:39

    Janneke:

    Hi Ils, Als het goed is ben je er nu.. spannend hoor! Al sjans gehad?? ;) Niet met een klein surinamertje in je buik terug komen hè! Ach trouwens multi culturele samenleving moet kunnen... geniet er goed van (tj aen hoe je dat dan opneemt ;)) Dikke kus Jans

  • 17 Maart 2005 - 22:10

    Kitty:

    hoi ilse,ik hoop dat het vliegen goed is gegaan en geen last van je oren hebt gehad.als het goed is heb je de eerste indrukken al achter de rug.hopelijk goede!ik ga nu slapen en voor jou welterusten voor straks. xxx kitty.

  • 21 Maart 2005 - 17:21

    Carolijn:

    ha ilse!je bent nu 5 dagen weg, en we missen je al wel hoor!jootje en ik hebben net de eerste stagedage gehad bij de autistjes, t was echt heel leuk geweest!dat wordt best pittig!hier in Nederland is het goed, voor ons doen is het lekker weer. er zijn verder geen roddels meer voor zo ver ik weet, dus daar houd ik je later wel van op de hoogte. heel veel plezier en een dikke kus van carolijn, je weet wel, die ene uit nederland XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Ilse
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 13966

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: