Hallo allemaal! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ilse Verstappen - WaarBenJij.nu Hallo allemaal! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ilse Verstappen - WaarBenJij.nu

Hallo allemaal!

Door: Ilse Verstappen

Blijf op de hoogte en volg Ilse

27 Februari 2005 | Nederland, Amsterdam

Daar issie dan... mijn site!
Nu nog even een berichtje uit Nederland, maar dat zal niet lang meer duren......
Nog even en dan is het zover: weg uit de kou hier!
Op 17 maart vertrek ik dan ook(eindelijk!!)voor 2 maandjes naar Suriname! Ik ga daar stage lopen op de St. Tarciciusschool in Paramaribo, maar ga ook erg veel genieten van de andere dingen daar en met name ook van de relaxte sfeer en de dagelijkse siesta's (misschien leer ik er nog wat van).

Wat ik daar allemaal doe en meemaak, kunnen jullie vanaf die tijd gaan lezen (mijn leven als allochtoontje). Ik zal regelmatig het internetcafe induiken om jullie even iets te laten weten.
Ik zou het natuurlijk ook erg leuk vinden als ik via deze manier ook nog iets van jullie hoor (en van de laatste roddels in Oirschot.....)(niet dat die zo boeiend zijn, maar toch).

Maar tot die tijd geniet ik er nog van om nog even hier te zijn.

xxx Ilse

  • 28 Februari 2005 - 12:52

    Frans Vd Maden:

    hoi lieve ilse!wat jammer dat je weggaat!ik had je namelijk graag wat beter leren kennen en samen met je op zoek willen gaan daar de wondere wereld van de libelle. dit had ik eingenlijk gepland in de tijd dat jij nu weg blijkt te zijn. echt jammer!misschien kan ik het nog verzetten en kunnen we alsnog samen op ondekkingsreis gaan...

  • 28 Februari 2005 - 12:55

    Carolijn:

    hoi elsemien!
    wat een leuke site!heeeeeeeeel veel plezier en succes in suriname. geniet er lekker van! we houden je op de hoogte van de oninteressante roddels.
    kus caroli xxx

  • 01 Maart 2005 - 10:57

    Paul:

    Hey Ilse, fawaka? (zoek dat maar eens op;)

    Nog even en dan is het zover, spannend!
    Je gaat het vast heel leuk krijgen hier. Suriname is zo ontzettend anders. Zoveel indrukken, zoveel nieuwe gezichten. Tot over twee weken, dan gaan we een keer terrassen!

  • 02 Maart 2005 - 17:26

    Sil:

    hoi Ils

    leuk deze pagina.

  • 02 Maart 2005 - 20:36

    Marcia:

    ow, ilse!! moet ik onze samenwerking echt voor 2 maanden missen? hoe moet ik die tijd doorkomen? maar heel veel plezier en ik lees t wel wat je allemaal meemaakt! doei xxx marcia

  • 04 Maart 2005 - 10:03

    Lieke:

    He ilse!
    Ik zal jou ook niet missen hoor:P
    We gaan er echt een te gekke tijd van maken!
    Liefs,
    Lieke

  • 04 Maart 2005 - 22:06

    Ilse (van Houts):

    Hey naamgenoot!
    We laten de musical even voor wat het is en gaan er mooi 2 maanden tussenuit.
    www.ilsevanhouts.waarbenjij.nu!

  • 05 Maart 2005 - 15:43

    Danielle:

    hoi ilse,
    heel veel plezier in suriname als ik je niet meer zie of spreek!maak er iets moois van!
    groetjes daan

  • 06 Maart 2005 - 19:36

    Frenk:

    Ha Ilse! Ik zal je site zeker in de gaten houden en als je ook op de hoogte wilt blijven van mijn leventje in oirschot/amsterdam dan kijk maar af en toe op www.skoften.tk

  • 07 Maart 2005 - 12:44

    Anika:

    Hey ontzettend lekker ding! We gaan al bijna!! Het was toch ook wel lachuh geweest als we naar het zelfde land waren gegaan, he?! Maar gelukkig kunnen we van elkaar bijhouden hoe het is! Ik zwaai wel een keer vanaf Aruba, want dat kan.....
    Heel veel plezier!!
    Kus Anika

  • 10 Maart 2005 - 11:32

    Jony:

    Ha Ilse, Veel plezier daar in Suriname!! Geniet ervan, want \'t is zo voorbij... Kus Jony

  • 13 Maart 2005 - 13:45

    Monique:

    hee meiske
    geniet er lekker van he in Suriname!Maar kijk de laatste paar daagjes in Oirschot nog even goed om je heen dat je het niet vergeet he!!en denk vooral aan hoe koud het hier is en hoe warm daar!! ik ben jaloersssssssssss xxx monique

  • 15 Maart 2005 - 14:24

    Lieke:

    Hey Ils,
    Niet te veel stressen he...doe ik al voor je...enne in het vliegtuig wordt t gewoon een groot feest...komt goed!
    xxx
    Lieke

  • 16 Maart 2005 - 19:09

    Kariene:

    Jaaaaaaaa, leuke foto hoor, die laatste!!! Pas maar op dat je zelf geen Surinamer wordt!!! :)
    Geniet van je tijd daar... Twee maanden zijn zo om!!!
    Liefs, Kariene

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Ilse
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 379
Totaal aantal bezoekers 13968

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: