Des for Pres - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Ilse Verstappen - WaarBenJij.nu Des for Pres - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Ilse Verstappen - WaarBenJij.nu

Des for Pres

Door: Ilse Verstappen

Blijf op de hoogte en volg Ilse

20 April 2005 | Suriname, Paramaribo

Oftewel: Desi (Bouterse) for president.

Even een heel kort berichtje....jullie hebben het al steeds zo zwaar met al die lange berichten van mij..
Bijna alleen maar stage gelopen en gerelaxed..dus.

Ik ben ook naar een massameeting geweest van Desi Bouterse. Voor de verkiezingen van 25 mei.
Dat was kei leuk om eens mee te maken. Kei enthousiast al die mensen.
Ik heb daar zo'n 3 uur (als het niet langer is gestaan..pff), maar dat was het waard.
Elke keer als er een nieuw iemand zijn/haar praatje kwam doen, was er een kort muziekje en al die mensen dansen.
Al die partijleden kei enthousiast en we moesten ook zingen met z'n allen. En steeds riepen ze: "Des for Pres, neks no fout!" )dsi for president, niets gaat fout)
En helemaal op het eind kwam Desi. Kei enthousiast. Dat zien we Balkenende nog niet doen!
We hebben zelfs een hand van hem gehad en een knipoog.

Verder..(de tijd is om)...

JANS PROFICIAT MEID!! Goed gedaan meid!!
p.s. Mijn kamer wordt trouwens steeds gezelliger...er hingen al kaartjes die ik voor mijn vertrek had gekregen, maar inmiddels heb ik al ZEVEN (!!) kaartjes/brieven gekregen. Mensen...bedankt!! Het is zo vet om hier post te krijgen!!!
En weet je hoe lang het duurt? Al jullie post is dus binnen 1,5 week aangekomen..Echt supersnel.


nou,doei! xxx Ilse

  • 20 April 2005 - 20:57

    Frank:

    Dit is nog eens een snelle reactie op jou bericht vind je ook niet? dan ben ik eens een keer de eerste met reactie. Hier is alles goed ik ben nu feyenoord-psv aan het kijken en het is verlenging.....spannend! verder alles goed hier. Nu jij toch zo in de politieke sferen bent. als je terug bent zal ik eens een foto laten zien van Balkenende toen hij nog een jonge god was. Stond toevallig in ons schoolboek. haha Groeten aan Desi! mssls Frank

  • 21 April 2005 - 09:51

    Hoi Ils:

    Zo iets minder snel dan mijn broertje, maar wel als tweede. Ik wil je even feliciteren met je vriend. Ga dadelijk even een kaartje in de bus doen. Groetjes dikke kus Sil

  • 21 April 2005 - 10:59

    Janneke:

    Hi Ils,
    Niet té enthousiast worden hè! Over een paar weken Ils for President.. is ook leuk.. verder geen nieuws.
    Geniet ervan
    Dikke kus Janneke

  • 21 April 2005 - 11:17

    Yasoma:

    heey Ilse,

    daar ben ik weer... nou ben jij even blij dat je een beroemdheid zijn hand hebt mogen aan raken of nie!!!...
    ik moet eerlijk toegeven dat ik de afgelopen week niet op je site heb kunnen kijken omdat ik het toch best wel druk heb gehad maar nu ben ik weer...
    mijn stageweek op de Grote Beek is goed verlopen...en helaas, voor sommige mensen, ik heb niet het advies gekregen dat ik me een smoest laten nakijken of zow...hahahahahaha...
    verder heb ik tot nu toe niet echt veel meegemaakt maar aanstaande zaterdag ga ik naar PSV...jeej...kei veel zin in!!!!
    ze kunnen kampioen worden maar dat wordt dan wel pas op 8 mei gevierd...helaas maar goed dan maar ff wachten he!!!
    verder is het volgende week alweer koninginnedag en daat heb ik op zich ook wel zin in maar goed...daar ben je helaas niet bij, maar ik zal aan je denken...
    ik weet het ik zit weer te lullen maar dat komt omdat ik een tussenuur heb en ik heb eigenlijk niet echt zo'n spannend leven waarin ik vanalles meemaak...dus sorry maar ik denk dat ik je weer voor even ga verlaten...
    ik hoop dat het voor de rest heel goed met je gaat en ik mis je eigenlijk toch wel een beetje hoor....
    nou
    byebye
    xxx
    Yas

  • 21 April 2005 - 16:48

    Carolijn:

    ha meissie!alles goed daar zo te lezen, echt fijn!met mij op de stage gaat het ook goed. ik heb alleen gisteren (woensdag 20 april) een ongeluk gehad met de auto.gelukkig heb ik niks, maar remco's auto zit aan de bestuurders kant behoorlijk inelkaar.het gebeurde met verkeerd voorsorteren en een vrachwagen die mij niet gezien had. ik leg het beter uit als je terug bent. tis echt behoorlijk k*t!zeker omdat de APK verlopen was van remco's auto. maar ja we zien wel hoe het uitpakt.
    vandaag hebben de autistjes een voetbaltoernooi gehad, dat was echt kei leuk geweest.dat kon ik wel gebruiken. maar geen zorgen!nog effe lekker genieten van suriname, want voor je het weet ben je weer terug.
    xxx en proost met een wijntje

  • 23 April 2005 - 09:46

    Marcia:

    Hey ilse,
    Jij maakt echt leuke dingen mee daar lees ik wel, hier is het ook wel goed..behalve dat jootje de bemoeial van het stoeltje afgelopen week de opkamer heeft schoongemaakt, voordat ik het heb kunnen doen! echt belachelijk! Gelukkig heeft ze er een redelijk mooi plaatje van weten te maken. Ik ben trouwens dinsdag gezakt voor mijn rij-examen :( ! echt balen maarja.. volgende keer beter (hoop ik dan maar). Nou, ik blijf je spannende verhalen aandachtig volgen dus ik lees wel hoe het verder gaat! Heel veel plezier daar, en op je stage heel veel succes!! Moet je ook van die lange verslagen schrijven daar in de hitte of is dat anders als je in het bl stage loopt? Succes ermee iig doei doei!
    xxx Marcia

  • 23 April 2005 - 19:31

    Paul:

    Hai meis! fijn om te horen da t goed met je gaat!! met mij gaat ie ook lekker! ff for your info: je weet dak de 15e jarig ben, ik vier t ook die dag. Jij komt dan terug, dus als je zin hebt...!!( ook voor de rest die dit leest!)zit nu op mn werk, nog fftjes en dan vanaaf weer op stap naar r'dam! morgen feest in Bloomingdale! word ook weer leuk!! succes nog en tot snel! dikke kussss

  • 24 April 2005 - 10:14

    Lieke:

    Haai Ilse,Gelukkig gaat nog steeds alles goed daar!Heb je al in de zee gezwommen?Of is die daar niet zo mooi blauw??Hier is het weer vandaag ook iets beter dus kunnen wij ook van n beetje zon genieten.Nou ik moet straks weer werke, pff heb ik geen zin in. Zeker niet als het weer zo goed is, maarja!!Gister is PSV kampioen geworden, jij als voetbalfanaat wil dat vast wel weten dacht ik. Ik was gisteren op stratum en het was superdruk met allemaal van die zatte voetbalfans.
    In iedergeval nog heel veel plezier daar!! kus liefs lieke

  • 24 April 2005 - 16:43

    Katja:

    Hoi Ilse,
    Leuk om al je berichtjes te lezen, veel plezier nog daar en tot snel !
    Groetjes Remco, Katja en een dikke kus van Tom

  • 25 April 2005 - 16:20

    Paulus:

    mag ik deze dans van u;)

  • 25 April 2005 - 17:23

    Paulus (die Van Het Boksen):

    Hey hallo hoe ist? Was het adres van je site kwijt geraakt dus vandaar nu pas een berichtje.

    Zo te lezen maak je het goed dus dat zit wel ok...ik ben benieuwd naar je verhalen als je terug bent!

    Veel plezier nog daar!

    Paul

  • 27 April 2005 - 11:41

    Fam De Leest:

    hoi ilse, fijn om te horen dat het allemaal zo goed met je gaat. Nog een paar fijne weken daar! We zullen de 15de de vlag buiten hangen om je welkom te heten. Ilse heel veel groetjes en tot ziens familie de leest

  • 27 April 2005 - 13:45

    Jojanneke:

    Haai Ilse!
    Fijn dat het nog steeds allemaal goed gaat!
    Hoe ver ben je nu met je stage? Morgen is onze laatste dag en dan hebben we lekker vakantie! Nou ja, vakantie... ik moet nog wel veel bijwerken voor m'n stage.
    Verder gebeurt hier niet zoveel bijzonders. Ik ben afgelopen weekend naar Blof geweest met Sjoerd, want dat had ik hem voor zijn verjaardag gegeven. Dat was leuk! Maar voor de rest heb ik vooral stage gelopen en gewerkt.
    Nou heel veel plezier nog, en ik kijk al uit naar je volgende verhaal.
    xxx Jo.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Ilse
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 13961

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: